Lidé, kteří nemají rádi kočky, se v příštím životě narodí jako myši. (Faith Resnick)

11. října 2010

Nováček

V sobotu panička a páneček odjeli a vzali s sebou kočičí přepravku, my jsme ale zůstali všichni doma. To bylo fakt podezřelé. Za dvě hoďky přifrčeli a přepravka byla plná... přivezli nějakého chlupatého smrádka... tak jsme ho šli s Kubou očichat, a protože se nám nelíbil, začali jsme mu pěkně od plic nadávat.
Ten malý prcek si z toho ale nic nedělal a ještě ke všemu se ani nešel nikam schovat, sebral se a hupky za paničkou. No drzý jako opice. My jsme byli naštvaní, ale Kuba míň než já a za chviličku už se s ním čichal a už v neděli ráno si s ním začal hrát... zrádce! Tak jsem zmlátila i Kubu. Jako by nestačilo, že ten maloch spal celou noc obtočený paničce kolem krku... jako nějaká chlupatá šála...
Je u nás dva dny a už má tolik přezdívek... Mazlík, Ťulík, Lasík (prej běhá jako lasička), Lemurek (páničkovi připomíná nějakou divnou opici).. aby se nám páničci nepokakankovali... já jsem tu dýl a říkají mi jenom Terezko, ty buřte... naprostá nespravedlnost.



Sympaťák



Řada na osmáka



Já zírám....


Žádné komentáře:

Okomentovat