Lidé, kteří nemají rádi kočky, se v příštím životě narodí jako myši. (Faith Resnick)

18. srpna 2010

Mám toulavou...

Mám pořád pekelnou touhu potulovat se venku... ve dne v noci... někdy ani nebaštím... netoužím po žádné nevěstě, koneckonců panička to s náma vzala zkrátka... vykastrovat! Vždycky je strašně smutná a naštvaná na hloupé lidi, když vidí nechtěňátka, která jsou polomrtvá na ulici... jako já, když jsem byl maličký.
Já ale musím ven, sedím jenom za domem, to mi stačí, ten báječný čerstvý vzduch... nikdo neprudí... jako Kuba s Terkou a navíc si můžu plánovat myší lov. A taky chodím k sousedům... jsou moc hodní, mají nádherného kočičího kamaráda Carlose a vymazlují mě :-) dokud je ovšem nepohryžu... nejsem žádný mucínek nééé...


Jsem důkladně zašitý...



Žádné komentáře:

Okomentovat